recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ps3 vil ikke anerkende epson eh tw5900 til 3d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ps3 vil ikke anerkende epson eh tw5900 til 3d

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madmax83 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-April-2012
Sted: køge
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmax83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ps3 vil ikke anerkende epson eh tw5900 til 3d
    Sendt: 28-December-2012 kl. 01:31
Hej recordere.

Har det problem at min ps3 ikke vil anerkende min projektor som en 3d device. Har nu både prøvet med en gamle fatboy og den helt nye, med samme resultat. Er der nogen der har samme problem og evt har en løsning? Skal lige siges at jeg har en samsung blueray afspiller som sagtens kan sende 3d til projektor, både direkte og gennem forstærker.

På forhånd tak

Hilsen Jakob
Til top
Visca Blaugrana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Visca Blaugrana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 01:37
Så vidt jeg ved vil ps3'en ikke sende hd lyd og 3D på samme tid, prøv at tilslutte direkte til projektoren og via optisk til din reciever
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 09:56
Jeg havde samme problem da jeg koblede min ps3 til mit vt30.

Har du prøvet at resette skærmindstillingerne på din ps3 mens projekterne sidder til ? Det løste nemlig mit problem.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmax83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 18:05
Det hjalp også på min at nulstille skærm indstillingerne. Det virker fint hvis jeg ikke bruger hd lyd. Men lige så snart jeg ber den om at spille hd master lyd er det lige som om at billedet lagger. Og det er pisse irriterende at kigge på. Inden jeg satte det til kørte den kun pcm stereo. Er det så hdmi kablet der er dårligt? Kablet er 10 m langt og "kun" standard speed. Kan det betyde noget?

Hilsen Jakob
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af madmax83 madmax83 skrev:

Det hjalp også på min at nulstille skærm indstillingerne. Det virker fint hvis jeg ikke bruger hd lyd. Men lige så snart jeg ber den om at spille hd master lyd er det lige som om at billedet lagger. Og det er pisse irriterende at kigge på. Inden jeg satte det til kørte den kun pcm stereo. Er det så hdmi kablet der er dårligt? Kablet er 10 m langt og "kun" standard speed. Kan det betyde noget?

Hilsen Jakob

Umiddelbart burde problemet være løst jvf. flg:
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?s=5f1dee388cfbb8c3f219cb9b5022ec73&t=179360

Men tidligere kunne PS3'en ikke outputte 3D og HD-lyd samtidigt.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 18:35
Det skal jeg ikke kunne sige desværre

Har du ikke et andet kabel du kan teste med ?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmax83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 00:54
Har ikke lige et andet kabel der 10 m langt. Må prøve at sætte den til med et kortere kabel og se og det gør nogen forskel. Tak for hjælpen og godt nyt år.

Hilsen jakob
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu