|
Hjælp til newbie |
Besvar |
Forfatter | |
C_Bonde
Ny bruger Oprettet: 18-Januar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2013 kl. 22:34 |
Hej "experts"
Håber på at der er nogle der vil hjælpe og komme med gode råd, da jeg føler at jeg løber i ring mht. til mit projektor køb. Kort fortalt valgte kæresten og jeg at investere i hus i starten af året, mit eneste krav var at der var plads til et pool bord :D Det endte med at vi købte et hus med en stor underetage hvor jeg nu har pool bord, men stadig ekstra plads, og med det samme startede projektor drømmen. Jeg har de sidste par måneder brugt ufattelig meget tid på at læse en masse artikler og anmeldelser på nettet, jeg har aldrig haft projektor før og er bestemt ikke ekspert på området, derfor dette råb for hjælp. Jeg havde egentlig besluttet mig for en Epson EH-TW5910 men har også kigget på BenQ W1200 Håber meget i vil bidrage med jeres tanker og råd, på forhånd tak Casper
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |