|
Bøvl med psn konti |
Besvar |
Forfatter | |
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18 timer 42 minutter siden kl. 11:23 |
Jeg har en ps5. På denne har jeg en psn konto. Kald den konto a.
Da min søn begyndte at spille på min ps5 oprettede jeg en anden konto. Kald den konto b. Han spillede på konto a; jeg på b. Nu har han fået sin egen ps5, og jeg har logget ind på den med konto a. Samtidigt fik han et spil, som jeg har købt på playstation.com. Her har jeg altid været logget ind på konto a, så spillet blev bare downloadet til den konto på hans ps5. Nu ønsker jeg også at downloade samme spil på konto b på min ps5. Jeg kan ikke finde ud af hvordan det fungerer. Jeg har prøvet med kontodeling men det ændre ikke på noget. Spillet er på forsiden af min ps5 men jeg skal købe det igen. Hvordan gør jeg? Edit: Jeg har nu prøvet at gøre min søns ps5 til primær konsol da spillet er købt via den psn konto som han bruger og aktiveret deling, men det gjorde ingen forskel.
Redigeret af kaizer - 17 timer 50 minutter siden kl. 12:15 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |