recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med udgang i Denon forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med udgang i Denon forstærker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 20:44
Problemet er du har købt en 30 år gammel forstærker... en Denon PMA 510 koster 1399kr og er helt ny med 2 års garanti ;-)
Til top
søren_m Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-December-2007
Sted: Denmark
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér søren_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 20:55
Jeg er sikker på at gamle middelkvalitets denon forstærkere ælder som vin.

Den har nu spillet hele dagen uden fejl!

Redigeret af søren_m - 21-Marts-2012 kl. 20:56
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 21:03
hahaha... den var god! :-) ældes som vin..... ja, med dårlig prop ;-) 
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 01:51
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

hahaha... den var god! :-) ældes som vin..... ja, med dårlig prop ;-) 
Min oplevelse er også, helt seriøst, at ældre Hi-Fi udstyr lyder bedre end nyere udstyr i samme prisklasse. Min erfaring er at man skal virkelig punge op med kontanterne hvis det skal lyde lige så godt med moderne udstyr som med ældre udstyr der er og var noget billigere. Smile
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19516
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 06:07
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Min oplevelse er også, helt seriøst, at ældre Hi-Fi udstyr lyder bedre end nyere udstyr i samme prisklasse. Min erfaring er at man skal virkelig punge op med kontanterne hvis det skal lyde lige så godt med moderne udstyr som med ældre udstyr der er og var noget billigere. Smile

Det du siger der,betyder det at min gamle Denon PMA 920 ovre på garageloftet blot bliver flere og flere penge værd?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
søren_m Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-December-2007
Sted: Denmark
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér søren_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 12:35
I guitarforstærker verdenen kan man være heldig at finde en gammel forstærker på loftet som man kan sælge for over 100.000kr pga. alderen (Men så skal man også være heldig).

Ps.: Jeg sælger mit "vintage" Denon PMA-320 for højestbydende over 15.000kr. Nogle bydere?

(Det har faktisk spillet uden problemer siden kortslutningen!)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu