|
Hjælp til gammelt HIFI anlæg DENON DRA 325R |
Besvar |
Forfatter | |
merre9
Ny bruger Oprettet: 05-April-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-April-2012 kl. 14:29 |
Hej Alle forummedlemmer
Jeg håber virkelig i vil tage et kig på det anlæg jeg er ved at sætte op og måske løse mit store problem. Jeg har netop fundet mit DENON DRA 325R anlæg op sammen med 2 DALI højtalere. Her kommer så mit problem: Jeg kan ikke få lyd ud af højtalerne! Her er mit setup: Jeg har sat råledning til DALI højtaleren. Den er så sat (korrekt i + og -) i anlægget Jeg har sat det er stik (jeg ved ikke hvad det hedder) i AUX/VIDEO (jeg har også prøvet i de andre. Det stik fører ud til et MINI-JACK som jeg har prøvet at sætte til min iPod. Jeg har så sat den på den instilling jeg brugte , her AUX/VIDEO Og der er strøm til anlæget. ER der noget der kan finde fejlen? Så ville jeg blive en glad mand! Jeg svarer meget gerne på spørgsmål der kan lede til en mulig løsning på problemet Mange tak på forhånd |
|
Candysroom
Ny bruger Oprettet: 15-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har sat højtalerne til B-udgangen, hvorfor ikke A?
Ikke at det nødvendigvis har nogen betydning, men der må være en omvælger på forstærkere der slår a/b fra/til Redigeret af Candysroom - 05-April-2012 kl. 14:56 |
|
Candysroom
Ny bruger Oprettet: 15-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forøvrigt tror jeg heller ikke at du har monteret højtalerkablerne rigtigt i forstærkeren, det ligner at du skal skrue dem løs, og sætte kablerne ind imellem skruedelen. Der er ligesom en fordybning, ligesom du har gjort på højtaleren.
Redigeret af Candysroom - 05-April-2012 kl. 15:01 |
|
merre9
Funktioner
Tak(0)
|
Billedet tog jeg da jeg pøvede samtlige udgange - så jeg har også prøvet A.
Og det er helt rigtig at der er en knap der slår henholdsvis indgang A og B fra/til. Den har jeg dog tjekket er sat rigtigt
|
|
merre9
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for dit andet indlæg med den forkerte tilsutning!
Jeg har spændt dem sådan fast og det virker!!! 1000 tak for den store hjælp :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |