|
Ophænge kabelskinne |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis tv`et allerede hænger på væggen så skal du jo alligevel til at bruge spartelmasse når det engang skal ned så 2 ell. 3 ekstra huller kan vel ikke vælte hele læsset Nu nævner du godt nok ikke om det er dig selv der har monteret fjernsynet - men hvis du nu selv har "leget" med opsætningen ville det være tilrådeligt af få en fagmand til at sikre din fine investering - Du får aldrig forsikringsselskabet overbevist om at de skal betale dig et nyt, hvis det falder ned fra væggen og tro mig det er ikke et rart syn Og naturligvis er det heller ikke rart at have deres pensionerede politimænd rendende, filmende op og ned af have gangen og ind af dine vinduer i op til 8 år i forsøget på at "dokumentere" dig på film dersom du igen skulle få den idé at prøve dig som handymand
|
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg tillægger mig denne, blot med en lille ændring, se om du kan finde en skrue der kaldes RT. Det er DANO GIPS der producerer den, den kan snildt holde en kabel bakke, og bider overraskende godt i gips UDEN PLUGS. Kan sende dig en håndfuld hvis du skulle være interesseret. Mvh. Rasmus |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er man da forsikret imod. Min elektronik forsikring dækker hvert fald hvis mit tv skulle hoppe ned fra væggen, indtil det er 5år gammelt. Men der er selvfølgelig en selvrisiko på 1500kr, da det er egen skyld. 1000kr hvis børnene skulle finde på at lege aber og hænge sig i det. Hvilket nok er usandsynligt. Men når det "bare" er en kabelskjuler så kan du sagtens skrue den direkte i gipsvæggen uden diverse rawplugs. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |