|
Fuldt lydsystem til festrum |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
Meier
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
og så lige subben: http://www.4sound.dk/shop/pa-hoejttalere-subwoofere/behringer/b1500d-pro-eurolive.html
Jeg har godt nok aldrig hørt denne her, men mon ikke den passe med de toppe vi har nævnt?
|
|
Meier
Funktioner
Tak(0)
|
Hov - subben var der jo allerede
Nå - husk lige lidt billeder undervejs :-) Hilsen Thomas
|
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yep, vi hører gerne løbende om projektet og ser gerne billeder når det engang er færdigt
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
rasmusDoh
Junior bruger Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, mange tak for hjælpen allesammen! Jeg regner med at satse på den løsning du skitserede huntiedk. Jeg vil gerne have 12" højttalerne.
Men jeg kan ikke rigtigt komme videre med projektet lige pt, for nu skal jeg så have sammensat et skøn på samlet pris, og så skal vi have søgt nogle penge til at dække det. Så der kommer sandsynligvis til at gå lidt tid, før jeg kan få indkøbt det og herefter få sat det op. Men igen, mange mange tak for hjælpen. Jeg vidste ingenting da jeg kom herind, men nu føler jeg mig som en ekspert, når jeg forklarer de andre i festudvalget, hvad det er vi mangler ;) Jeg vil skrive herinde, hvis jeg har yderligere spørgsmål / problemer. Og så vil jeg holde jer opdateret efterhånden som der kommer penge ind! ;)
|
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Held og lykke med fundraisingen! Og altid dejligt at kunne hjælpe.
Hvis du undervejs skriver en ny tråd herinde eller fortsætter denne, og vi ikke lige reagerer, så send en PM :-) |
|
|
|
Muele
Guld medlem Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Megagod tråd her!
Jeg tror der er mange der skal indrette et festlokale, der burde læse den. |
|
huntiedk
Funktioner
Tak(0)
|
Yep. Jeg tror, at mange tager udgangspunkt i det de kender, nemlig "stue-HIFI-udstyr", og så bare forsøger at finde noget med høj effekt. Fordelen ved "rigtigt" PA-udstyr er, at det er bygget til at kunne tåle væsentligt flere tæv pga. sikringskredsløb og mere hårdfør fysisk opbygning. Specielt med aktive højttalere har man i de fleste modeller fordelen af, at forstærkeren er 100% tilpasset højttalerenhederne. Dermed får man aktivt delefilter, bi-amping, og en limiter, der sørger for at skrue ned, når man nærmer sig begrænsningen på enhederne. Alt i alt bliver det meget sværere at ødelægge højttalerne ved at spille for højt. |
|
|
|
Meier
Funktioner
Tak(0)
|
Noget nyt? - kan i feste i sommerferien?
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Søgt penge til at dække det??? Har i ikke en fælles kasse på kollegiet til at dække sådanne udgifter, det har alle de kollegier jeg kender. Hvis i er 100 på kollegiet, så er det 80-90 kr. pr. mand. I søger vel heller ikke penge til jeres drikkevarer? |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |