|
Subwoofer til CM8 |
Besvar |
Forfatter | |
Supertommi
Bruger Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-April-2012 kl. 17:37 |
Jeg har et sæt CM8 trukket af en NAD C275BEE koblet på en Denon AVR- 2310. Jeg er rigtig glad for mit setup, men vil gerne have lidt mere bund i lyden.
Desværre er pengene ikke så store pt. Så jeg leder efter en billig løsning som samtidig kan være fornuftig i et halv til et helt års tid. Rummet det hele kommer til at stå i er en stue på cirka 35 kvadratmeter. Jeg vil rigtig gerne have, at subwooferen er god til musik også. Der vil selvfølgelig være nogle kompromiser når jeg ikke er villig til at smide over 6.000 kr pt(Det gør heller ik' noget den koster det halve). Men eftersom der sidder en masse, som kender til en masse, regner jeg også med, at der er én som har et godt bud på en fornuftig sub. Jeg er meget villig til at købe brugt, men ikke til at strække budgettet længere. |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis sammenhæng i design er et parameter, så er prisen for matchende sub ca. 8500 kr. Jeg ville da hellere vente, og så få den bedste løsning til CM8, i dette tilfælde B&W ASW 10CM.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den godt må koste det halve, har Hi-Fi Klubben i Kolding en B&W ASW608 subwoofer til kr. 2.799,-. Læs evt. om den på deres hjemmeside på "Tilbudstorvet". Om den kan gøre sig bemærket i et CM8 setup, skal jeg ikke kunne sige. Jeg har endnu til gode at investere i en sub. Mvh. Jørgensen |
|
Suckyboyfriends
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde købt den brugte asw800 der er på dba. Har selv haft efterfølgeren og den sparker røv!
|
|
gullip
Super bruger Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fik du købt en sub? Jeg har selv xtz til mine cm9, den gør sig rigtig godt til prisen, jeg ved ikke, hvordan gør sig til musik, jeg har kun brugt den til film :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |