|
Trådløst audio - gode råd søges. |
Besvar |
Forfatter | |
Wolla
Ny bruger Oprettet: 23-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-April-2012 kl. 19:16 |
Jeg er den heldige ejer af et sæt Sennheiser RS180 trådløse hovedtelefoner som sidder fast på mit hoved fra morgen til aften. De er koblet til mit eksterne som lydkort som igen er koblet til min computer. Det har hidtil fungeret upåklageligt, men nu er jeg flyttet til et nyt sted hvor beton-væggene åbenbart er lidt for generende for signalet, som ikke kan nå tværs gennem huset. Jeg kunne derfor godt tænke mig at overføre signalet fra lydkortet til senderen trådløst, så jeg kan placere denne efter behov, eller finde et sted midt i huset hvor den kan nå hele vejen rundt. Hvad findes der af udstyr, og kan det gøres uden tab af lydkvalitet?
Jeg ønsker selvfølgelig ikke at sende signalet over samme afstand som hovedtelefonerne i forvejen ikke kan klare, men sådan et sted midt imellem (O; På forhånd tak! Redigeret af Wolla - 23-April-2012 kl. 19:28 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |