|
Lyd i zone2 på reciever? Muligt? |
Besvar |
Forfatter | ||
linding
Junior bruger Oprettet: 24-Januar-2011 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Maj-2012 kl. 17:37 |
|
Hej...
Jeg har en pioneer 921 reciever der er sat op til 5.1 lyd i stuen, og den har en zone 2 udgang, hvor der er 2 kanaler... Jeg kunne godt tænke mig at sætte en højttaller i begge badværelser og 1 højttaller uden for... Er det muligt at køre de 2 højttaller til badværelserne på den samme kanal? Kan man det? så der sidder 2 højttaller ledninger under hver af den sorte og røde indgang på forstærkeren? og så sætte den udendørs seperat på den anden udgang? /Linding
|
||
linding
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ps. de højttaler jeg har tænkt mig at købe:
Til toiletterne (skal være små): Til udenfor: |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, du sætter dem bare i serie, så er lyden lidt lavere og du overbelaster ikke udgangstrinnet i forstærkeren.
Husk på at når du vil høre lyd det ene eller det andet sted, er der lyd alle tre steder. Altså når konen vil høre Thomas Helmig mens hun er i bad, så må naboen også lytte til det ude i haven. Klaus Redigeret af KlausDM - 02-Maj-2012 kl. 20:14 |
||
linding
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den havde jeg godt luret... men havde tænkt mig at sætte en afbryder på den udendørs højttaler... Men kan det lade sig gøre det jeg foreslår?? :)
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja - det var jo sådan set det jeg svarede :-) Klaus |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |