|
Højtalerkabel trukket over ca. 20 meter |
Besvar |
Forfatter | |
kgndksv
Ny bruger Oprettet: 25-Januar-2012 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2012 kl. 16:00 |
Hej
Jeg skal have trukket et sæt højtalere ned i køkkenet, har målt mig frem til at det er mellem 18-20 m ledning der skal til pr. højtaler. Jeg har søgt herinde og på andre forums og er kommet frem til at højtaler-snak er noget der minder om religion... Jeg er interesseret i bedst og billigst. Jeg har en Pioneer VSX-921 og et par Dali zensor 1. Jeg overvejer om jeg bare skal købe Harald Nyborgs ledninger og i så fald hvilken en af de 3 de har i sortiment 2X2,50MM2 2X1,50MM2 2X,75MM2 Går udfra, at dyrest er bedst, men gider ikke bruge de ekstra penge, hvis jeg kan nøjes... Er der evt. andre steder der er billige højtalerkabler?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den tager du bare! Klaus |
|
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er impedansen på højtalleren der bestemmer tykkelsen på kablet, for at undgå et for stort effekt tab...Læs dette her link: http://www.roger-russell.com/wire/wire.htm#wiretable
Har for så ikke ret langt til siden købt 20M hvidt 2,5 kvadrat Hama højtaller kabel til 150,- i Bauhaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |