|
Lektor 2 |
Besvar |
Forfatter | |
frisko
Junior bruger Oprettet: 05-Juni-2012 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 14:38 |
Hej.
Jeg skal købe et par brugte lektor 2, og sælger ved ikke hvor gamle de er. Er det muligt at finde ud af dette via. serienummeret - eller hvornår blev de første lavet? vh
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de intet fejler, har alder for en højttaler stort set intet at sige. En højttaler har det som årgangsvin, den bliver kun bedre med alderen, hvis den passes ordentligt.
Hvis jeg husker korrekt, kom den første Lektor serie i 2008, så ældre end 4 år er den ikke. Redigeret af JeTex - 17-Juni-2012 kl. 15:06 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kom vist frem for omkring 3½-4 år siden.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
frisko
Junior bruger Oprettet: 05-Juni-2012 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay.
Jeg tænker at jeg enten køber to lektor 2 eller to DM685 eller CM1 - skal lige høre dem først. Som udgangspunkt skal det være stereo, men jeg vil gerne udvide til surround, når jeg engang får en anden lejlighed, med mulighed for dette.. P.T står mit tv ind mod en mur, og det er vel ikke optimalt for surround? Derfor vil jeg gerne høre nogle bud på en forstærker til dette
Redigeret af frisko - 18-Juni-2012 kl. 22:41 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |