recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vivitek D963HD eller Asus P7500?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vivitek D963HD eller Asus P7500?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bobjoern Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobjoern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vivitek D963HD eller Asus P7500?
    Sendt: 23-August-2012 kl. 08:46
Hej

Jeg står og skal have en projektor som har en god lysstyrke (min. 3.500 ANSI lumen) og en høj opløsning (1920x1080) til brug i et lyst lokale.

Men skal det være Vivitek D963HD eller Asus P7500 eller en helt tredje?
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 09:36
Epson TW6000 :)
Den er der rigtig meget omtale af på dette forum.
Beklager off-thread, jeg kender ikke de 2 andre.

Til top
Bobjoern Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2012
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobjoern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 10:10
Det er ok, jeg hører også gerne gode bud

Min bekymring er bare den kun er på 2200 ANSI lumen, og den skal hænge i et lyst lokale....
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 15:07
Jeg tror faktisk jeg vil anbefale dig at købe et monster stort TV i stedet for en projektor.

Jeg har aldrig set et ordentligt billede på en projektor i en lys dagligstue, altså i sådan en kvalitet at man kan se en hel aftens film på den. Jeg tvivler på at 2200 vs 2500 vil gøre en stor forskel.

Husk også på at din pære brænder 2.5 gange hurtigere fuld ANSI volume.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu