|
Ridse inde bag ved linsen |
Besvar |
Forfatter | |
RM-TRANSPORT
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2012 kl. 02:13 |
Hejsa
jeg har opdaget en ridse inde bag ved linsen,fik Epson W6000W hjem idag.Ridsen er ca 5millimeter lang. Er det ikke bare en bytter.Jeg kan godtnok ikke se nogen gener af den.Men nu ved jeg jo den er der. Hmm gætter på jeg bare ertræt af og skulle vente en uge igen på en anden.For selvfølgelig skal den byttes.
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville forlange at få den byttet, og så bide i det sure æble og vente en ekstra uge.
|
|
RM-TRANSPORT
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik tilbud om en ny eller 10% afslag,og ved ny ingen ventetid da de bestiller en før jeg levere tilbage.
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |