|
male ramme/dropdown |
Besvar |
Forfatter | |
RM-TRANSPORT
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-August-2012 kl. 11:44 |
Nogen erfaringer jeg kan ikke finde oplysninger.Men det burde kunne give et bedre resultat en uden kanter.MotolLærredet er til nypris ca 10k i 120" 16/9.Men som sagt uden sorte kanter på.
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har læst den sætning nogle gange.
Hvad er spørgsmålet? :) |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror spørgsmålet er om man kan male en ramme på og på dropdown. Ved det ikke helt om man kan, hvis det er dit spørgsmål, da lærred jo vil blive stift der og måske krakkelere når det bliver rullet op. Det er rent gætteri fra mit vedkommende af, men hvis det kan lade sig gøre så du ovre i noget stof maling af en art vil jeg gætte på. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
RM-TRANSPORT
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
RM-TRANSPORT
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa ja det var da noget uklart vrøvl jeg fik skrevet,nu er der foto så er det nemmere og se hvad jeg mener.JordanDK du er inde på emnet 100%.
Jeg Mener da han sagde lissau kan det passe ud fra foto?? 600kr skal jeg give.
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |