recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdmi kabel??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdmi kabel??

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Marts-2012
Sted: dk
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 12:24
Den jeg har i Hvidovre er Sony BDP S 363. Hvis du kan løse den kan jeg bare bytte m Phillips i sommerhus.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af mot mot skrev:

Den jeg har i Hvidovre er Sony BDP S 363. Hvis du kan løse den kan jeg bare bytte m Phillips i sommerhus.

Ah, jeg spottede ikke lige at det var dig Wink

Sony'en kan ikke som sådan sættes til Source Direct, og jeg mindes ikke at de Philips'er jeg har set kan. Men du kan "snyde" lidt med Sony'en: Hvis du sætter output til 480p/576p, og sætter BD ROM 1080P/24 output til "on" (dvs ikke auto), så vil DVD blive vist i sin oprindelige opløsning, mens blu-ray bliver vist som 1080P. MEN - det trick virker kun hvis du kun ser 1080P blu-ray, hvis du har nogle 1080i blu-ray - f.eks. koncerter, men også nogle af de danske udgivelser - så virker dette ikke. 
Til top
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 15:47
Utroiligt. Det lykkedes mig at få indstillingerne på plads, men om det virker må vi se i weekenden. Dog blev den ved med at snakke om jeg havde set prøvebilledet, fordi formatet ville ændre sig. Men den "Tudors" jeg er ved  at se så helt normal ud. Vender tilbage i næste uge.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 16:40
Jeg har en philips bdp7300 blu-ray. Den kan sættes til native output ved at trykke på knappen "HDMI" på remoten indtil der står "native" i dispalyet. Når den står på native opskalerer den ikke DVD.

MVH
Til top
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 09:18
Kære Otto og Kartoffel. Eftersom det var hurtigst at efterprøve kartoffels forslag (så skulle jeg ikke skifte dvd-en) gjorde jeg det. Jeg flyttede den ned til 460p og vupti af spillede den "Teletubbies" fejlfrit. Mit barnebarn jublede. Jeg fik fred og dan han sov skiftede vi om til BlueRay og så "Motorsavsmasakren" Tak for hjælpen begge. mot
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 11:40
Til alle jer søde hjælpsomme hifinørder så købte jeg dette kabel, jeg tror det ville kunne klare min dagligdag  http://www.av-cables.dk/hdmi-kabler/hq-1-4-standard-speed-hdmi-kabel-15-m.html

de taler godt om det og skriver det er på højde i kvaliteten med mange af de dyre
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu