|
Placering af projektor uden lensshift |
Besvar |
Forfatter | |
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-September-2012 kl. 23:01 |
Hej drenge
Jeg har et spørgsmål fra en ven som har købt en benqw700, nu har jeg luret på alle de hjemmebioer der er herinde og en DEL har deres projektor stående på en hylde helt oppe ved loftet, dvs stående helt normalt og ikke på hovedet! Hvordan kan dette lade sig gøre uden den skyder billedet op i loftet? Vi prøvede flere gange igår men vi kunne ikke få den til at skyde ned på væggen, KUN ved at vende den på hovedet. Hvordan gør folk så det af dem der nu engang har den stående på hylde oppe ved loftet? Er det fordi de har lensshift eller er det os der er mongoler
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
I er ikke mongoler !
Det er som du selv siger, fordi den ikke har Lens shift. http://www.projectorcentral.com/BenQ-W700.htm Skal den op i loftet skal i vende den på hovedet. Du kan se i min bio tråd hvordan man laver et loftbeslag billigt, ellers må du ud og købe beslag
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |