|
Brugt projektor |
Besvar |
Forfatter | |
RM-TRANSPORT
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2012 kl. 16:39 |
Hejsa er der nogen som kender en eller måske selv har en Epson eh-tw9000w brugt til salg.
Jeg ved godt der er en køb/salg her men poster nu her aligevel. Mvh Robert.
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke lige præcis, men det kan være du lige kan slå koldt vand i blodet. Hvis det skal være Epson kommer der en ny model eh-tw8100 lige om lidt. Det bliver "spare" modellen af tw9100w der også kommer snart. Efter alt at dømme er der tale om den samme maskine uden ISF klistermærket, uden 3D briller inkluderet og uden trådløs HDMI, men så til en lavere pris.
MVH |
|
RM-TRANSPORT
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
tvkartoffel ja det er rigtigt,og jeg har fokus på det.Men jeg har det enormt svært med og vente,jeg sider pt og ryster for og bakke den Epson model eh-tw6000w ud som lige er kommet retur.Erstatning for en anden som havde en ridse på linsen.Og det er i den mellemligende tid jeg så de ny modeller,og bare er blevet forvirret om hva jeg skal.Åbne eller vente,fornuft siger vente men for den da,og så var det ideen om en brugt i 9000 serien kom.He he jeg er ellers 43 og har børn kone,men lige nu lider jeg meget...Mvh.Robert.ps der er jo også fine forbedringer på især w9100w modellen.hmm
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej Man bliver aldrig for gammel til at lege. Det bliver bare dyrere og dyrere... :-)
MVH |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man holder aldrig op med at lege. Legetøjet blir' bare dyrere og dyrere
|
|
RM-TRANSPORT
Funktioner
Tak(0)
|
gg min sidste dille var rc helikopter,nu står der 6 på hylden og jeg er ca 10000kr fattigere.
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okey!
|
|
RM-TRANSPORT
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |