|
Lærred fra Ebay.co.uk? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan se at priserne stadig er høje. Fik du nogensinde svar fra dem?? |
||
---------------------
Thomas K |
||
sponix
Bruger Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er fordi de pt. ikke har nogen på lager. Han skrev de ville have nogen tilbage omkring medio august. EDIT: Jeg bestilte istedet fra http://www.hivilux.de/shop/ hvor jeg kunne få en trigger med - det er dog ikke sat op endnu. Redigeret af sponix - 26-Juli-2012 kl. 14:26 |
||
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
||
simzdk
Junior bruger Oprettet: 19-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen der ved om det er muligt at udskifte eller forlænge kablet på de lærreder fra ebay?
|
||
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har et sådant lærred, og hvis man løsner dækslet hvor kablet går ind i lærredet, så er kablet samlet der, med muffer. Så det skulle være muligt
|
||
---------------------
Thomas K |
||
simzdk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange tak for svar. Det ser umiddelbart også ud til at man kan skille boksen af, der sidder midt på ledningen. Men det kræver vel en ledning, hvor der løber mere end 2 indeni?
|
||
Thomas K
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg husker er det en 4 leder
|
||
---------------------
Thomas K |
||
simzdk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har forgæves været ude at lede efter et kabel med 4 ledere. Er det specielt i forhold til DK, siden det er svært at finde?
|
||
Thomas K
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg ved er der ikke noget specielt i det. Jeg har fundet det på Solars(El grossist) hjemmeside, så det er vel bare et spørgsmål om at finde en elektriker der har det på lager, alternativt kan bestille det hjem.
Thomas Rettelse. Den jeg fandt var desværre ikke hvid, men grå. Thomas
Redigeret af Thomas K - 10-Oktober-2012 kl. 21:06 |
||
---------------------
Thomas K |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |