recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nybegynder vil have hjemmebio.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nybegynder vil have hjemmebio.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 22:08
Kan den sende billedet nedad eller kan den bare vende det, når den hænger i loftet. Jeg mener nu ikke at de fleste kan stå på en hylde under loftet og sende billedet ned, det vil i hvert fald kræve at du ligger projektoren ligge på hovdet :-)

Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 16:07
Det er jo ikke nemt. Kan alle Med lens shift skyde billedet ned, hvis den står normalt på en hylde ?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 03:54
Oprindeligt skrevet af JayQ JayQ skrev:

Det er jo ikke nemt. Kan alle Med lens shift skyde billedet ned, hvis den står normalt på en hylde ?

Det skulle jeg mene. Såfremt den har vertikal lens shift; enkelte har kun horisontal.
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 16:25
Okay .. Mange tak :)
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 21:13
JayQ for Guds skyld, vælg en fuld hd , at se projektor med billede kvalitet dvd er ikke sagen, der skal en god blu Ray på med en fuld hd projektor til før du bliver tilfreds, måske du er tilfreds i starten med det andet,men er du ikke i længden, jeg taler af dyr erfaring, jeg har haft en del projektorer efterhånden.

Ang. 3D så ja det er flot, bruger man det? Ja lidt i starten og ellers ikke, jeg ser aldrig 3D mere,men har muligheden.

Ihvertfald min mening om det.   
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 22:45
Tak Skyeagle .. I siger jo stort set alle sammen, det samme . Så jeg må jo nok bare ud og købe det rigtige fra starten. Lige nu står jeg og vipper mellem en Epson tw3200 og en Optoma hd23 .. 
Det fede ved tw3200 er helt klart, at jeg kan få et 110" billede på min korte afstand.. Og så at jeg kan få den til at stå på en hylde, og skyde billedet ned.. Ulempen er, at jeg ikke kan finde en brugt :P

P.S. Kald mig bare Jannik ;)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu