|
Levetid Satelit tv? |
Besvar |
Forfatter | |
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20 timer 34 minutter siden kl. 19:36 |
Hvor længe mon Allente bliver ved med at tilbyde tv via parabol? jeg tænker ikke de har en kæmpe kundetilgang på andet end streaming siden..
Nogen der tør gætte, eller har hørt om levetiden på parabol i dk? jeg tænker ikke der er økonomi i at blive ved med at sende nye satellitter op for at erstatte de gamle når de når deres expected life time. |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10456 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener signalerne, både til kabeltv og til streaming, stammer fra satelitter, så jeg regner ikke med de uddør foreløbig. Dermed være dog ikke sagt, at Allente vil blive ved med at tilbyde TV via parabol. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |