|
HDD optager fejler. LG B8 55" |
Besvar |
Forfatter | |
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 785 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-December-2024 kl. 13:29 |
WD HDD 2TB elements usb - sat til TV LG B8 55". Harddisken er fyldt helt op - og det er ikke muligt at slette nogle udsendelser - den skriver en fejlbesked.
Jeg tror egentligt ikke at harddisken er defekt som sådan. Der er vel sket en fejl da den blev fyldt helt op - gætter jeg på. Nogen bud på hvordan det kan fixes?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19517 |
Funktioner
Tak(0)
|
Formater disken….
Klaus
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er gætteleg om disk er defekt.
Så det eneste er nok at prøve KlausDM forslag Og ja du mister alle optagelser
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har med succes opgraderet min harddisk på mit LG C2 fra 1T til 2T ved at lave et Image på min PC.
De to diske blev sat til hver deres USB3 port og Imaget blev kopieret med DiskGenius (PC freeware). Så måske du skulle prøve med en harddisk, der er større end den drilske. Kopieringen tog laaaannnnng tid!
Men det virkede. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |