recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Grundig Audiorama-9000 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Grundig Audiorama-9000 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AlexanderF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Januar-2012
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexanderF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Grundig Audiorama-9000 ?
    Sendt: 31-Januar-2012 kl. 17:23
Hej

Er de nogen der har erfaring med Grundigs Audiorama-9000 højtaler serie?
Jeg har ikke haft held til at finde en forhandler, så jeg kan prøve at høre dem.

Synes de ser spændende ud, da jeg er på udkig efter nogle "diskrete" højtalere.

Go'aften
Alexander
Til top
sebastianvad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Juni-2012
Sted: Denmark
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sebastianvad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 22:14
Hej. Thomas Madvig har installeret dem (lofthængt) på sin natklub TS Bar.  Det er jo ikke ligefrem et audiofilt lytterum, men jeg synes de lyder fantastisk - super stram klang og allesteds nærværende, hvilket bl.a. understøttes af den hængte løsning hvor lyden ikke forplanter sig i vægge og gulve. Det har været en lidt hyped halvprivat natklub, men du kan sagtens komme ind hvis du skulle ønske at lytte. Faldt over din tråd fordi jeg selv har overvejet dem, og de er faktisk til at få for lidt over 300,- EUR/stk. fra ebay tyskland, så det begynder jo at være til at betale. Og så er det jo en noget mere unik højtaler end fx scandyna pods, som er det mere sikre køb jeg overvejer. Mvh.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 22:37
Du kan hente dem direkte fra Saturn.de i Hamborg.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 22:58
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 13:11
Det er nogle af de dårligste højtaler jeg nogen sinde har lyttet til også er bygge kvaliteten heller ikke noget at råbe hurra for
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu