|
Ingen lyd, men billede |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmusj11
Bruger Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 21:47 |
Har en denon 3312 forstærker, men kan ikke få lyden igennen, kun billedet ?
Har været inde og åbne hdmi porten ? Går udfra der både er lyd og billede gennem et hdmi kabel |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og HDMI AUDIO OUT står til?
|
|
Rasmusj11
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan stå på tv og amp
Tv - så går lyden gennem tv'et?
amp - igennem højtalerne? er det rigtig forstået ?? Nå, men det giver ingen forskel, hvad end jeg sætter den til |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep! det er rigtigt. Sommetider er problemet at lyden ikke kommer ud i højttalerne, og så er det fordi den står på "TV" eller på andre recievere hedder det HDMI audio out -> ON. På OFF blir' lyden i recieveren.
Forstår ikke rigtig det er nødvendigt at åbne HDMI porten. De skulle da gerne være åbne hele tiden. Har du prøvet med en af de andre? Redigeret af Kampus - 17-Juni-2012 kl. 22:43 |
|
Rasmusj11
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
Det virker stadig ikke, men tror jeg har fundet frem til at det er forbi mit tv ikke understøtte? Sagde en sælger nede i hifi klubben - Mener han kaldte det AVR? Mit tv er et ældre samsung, 3 år gammelt Ang hdmi in/udgange, så er tv'et jo sat i Hdmi out(monitor), på min forstærker.. Skal jeg også have et kabel fra en af mine ind udgange, ligesom jeg vil sætte min pc til?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |