recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd, men billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd, men billede

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusj11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd, men billede
    Sendt: 17-Juni-2012 kl. 21:47
Har en denon 3312 forstærker, men kan ikke få lyden igennen, kun billedet ?
Har været inde og åbne hdmi porten ?
Går udfra der både er lyd og billede gennem et hdmi kabel

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 21:55
Og HDMI AUDIO OUT står til?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 22:20
Den kan stå på tv og amp

Tv - så går lyden gennem tv'et?
amp - igennem højtalerne?
er det rigtig forstået ??

Nå, men det giver ingen forskel, hvad end jeg sætter den til
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 22:40
Jep! det er rigtigt. Sommetider er problemet at lyden ikke kommer ud i højttalerne, og så er det fordi den står på "TV" eller på andre recievere hedder det HDMI audio out -> ON. På OFF blir' lyden i recieveren.

Forstår ikke rigtig det er nødvendigt at åbne HDMI porten. De skulle da gerne være åbne hele tiden. Har du prøvet med en af de andre?

Redigeret af Kampus - 17-Juni-2012 kl. 22:43
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 20:01
Hej igen

Det virker stadig ikke, men tror jeg har fundet frem til at det er forbi mit tv ikke understøtte? Sagde en sælger nede i hifi klubben - Mener han kaldte det AVR? Mit tv er et ældre samsung, 3 år gammelt

Ang hdmi in/udgange, så er tv'et jo sat i Hdmi out(monitor), på min forstærker.. Skal jeg også have et kabel fra en af mine ind udgange, ligesom jeg vil sætte min pc til?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu