recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsærker/reciever med wake on opt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forsærker/reciever med wake on opt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2009
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 17:16
Jeg ved ikke med Sonos, men ved Squeezeboks kan man ikke bruge en el spareskinde
Squeezeboksen bruger ca 3,0W i standby og 3,1W i drift, så det kan en el spareskinde ikke måle forskel på.

Henrik
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top
pinkytk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pinkytk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af pinkytk pinkytk skrev:

Du kan evt. bruge en el spareskinne, som tænder når du tænder for din sonos. 

Det kommer ikke til at virke, for en Sonos er altid tændt. Desuden tvinger det ikke forstærkeren over på den rigtige indgang, hvis den har været brugt på en anden kilde inden den blev slukket.

Ja ok, når den ikke slukkes, så kan jeg godt se at det er et problem :)

Mht skift til rigtig indgang, så skriver han at forstærkeren stort set kun skal bruges til Sonos, så det tænkte jeg ikke som et problem.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu