|
Pludselig ingen lyd på anlæg ved TV |
Besvar |
Forfatter | |
Maunus
Junior bruger Oprettet: 09-Marts-2010 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Maj-2012 kl. 12:26 |
Hej!
jeg har et dejlig G20 fra Panasonic og en velkendt Pioneer VSX 921 forstærker.. Jeg plejer at kunne tænde mit tv og så tænder min forstærker af sig selv og så er der bare lyd ud på mit anlæg.. men nu - lige pludselig så er den stoppet? nu kommer lyden fra TV'et og kan ikke få lyden over. jeg har prøvet at tjekke mine kabler og det gjorde faktisk og at det hjalp sidst.. men nu gør den det så igen og kan ikke få det til at virke igen.. er der nogle som har nogen forslag til nogle indstillinger jeg skal kigge i eller noget jeg kan gøre for at få det til at virke? jeg HADER den lorte lyd i alm tv kasser :) tak!
|
|
Maunus
Junior bruger Oprettet: 09-Marts-2010 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
ingen forslag? :(
|
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du tjekket hdmi-cec settings på dit tv og receivere?
|
|
beauville
Guld medlem Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg formoder at du har sat dem sammen med et Jack stik? Altså fra tv til forstærker, og defor ingen hdmi issues.?
Der kan næsten kun være tale om at du ikke er valgt den korrekte indgang på din forstærker. |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |