recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads
    Sendt: 13 timer 15 minutter siden kl. 11:01
Jeg finder det underlige så meget lagerplads DR appen optager ift andre apps. I skriven stund bruger appen 5.31 GB lagerplads hvor nr 2 på listen (Max) bruger171,8 MB. Det er jo en vandvittig forskel og har indtryk af at tallet for DR appen bare vokser og vokser. 

Andre der har undret sig over det og ved hvorfor? På forhånd tak. 

Redigeret af Ham den anden - 13 timer 15 minutter siden kl. 11:01
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 49 minutter siden kl. 11:27
Jeg kan huske et lignende tilfælde, hvor brugeren vist slettede appen og installerede den igen for at løse det. Det ligner en fejl i appen.

På den ene af mine Apple TV bokse fylder DRTV appen 72,5 MB.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 timer 54 minutter siden kl. 12:22
Har haft slettet appen før da den optog absurde 20 GB plus! Nu er den så igen oppe på over 5 GB så har indtryk af at den bare står og vokser stille og roligt over tid. Har oprettet en sag til DR da det er helt skævt ift andre apps.  

Redigeret af Ham den anden - 11 timer 51 minutter siden kl. 12:25
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 20 minutter siden kl. 14:56
Ja, jeg har oplevet det et stykke tid, og har også skrevet til DR om det.

På Apple tv under Lagringsplads står der 85 MB, men appen iMazing på Mac siger DR TV fylder 2.04 GB.
Efter at have slettet og geninstalleret, er den nede på 140 MB ifølge iMazing.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 8 minutter siden kl. 17:08
Har lige for sjov tjekket igen og nu er den så steget til 5.37 GB så den stiger som sagt stille og roligt. Kunne forstå hvis man gemte afsnit fra serier o.l. lokalt men det gør vi ikke så hvad hulen er det der fylder?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 36 minutter siden kl. 17:40
Det er vel hver gang den crasher?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 19 minutter siden kl. 17:57
Tja måske. Har ikke været crashet i dag. Eneste måde at få det bragt ned er at slette appen og installere den igen. Men er da spøjst…..
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 21 minutter siden kl. 22:55
Checkede lige…..
DRTV app = 3,2GB

Slettede og reinstallerede = 150 MB.

Shit mand de må læsse os til i cookies!

Klaus 
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu