recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson EH-TW6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson EH-TW6000

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
skovsborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovsborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 09:14
Hej,
Jeg har også købt denne projektor og er rigtig godt tilfreds med den, men jeg har lige et par spørgsmål.
1. Mit billede er ca. 100" og jeg sidder 3-3,5m væk fra lærredet, og den anden dag så jeg Tranformers 3 i 3D og synes at billedet var rigtig godt men at underteksterne nogle var svære at læse/sløret. Er der nogen af jer der har oplevet det?
Kan det hænge sammen med at billedet bliver for stort i 3D ift.  min sidde afstand?

2. På min Bluray afspiller Sony BDP-s790 kan man vælge hvor stor en skærm billedet skal vises på. Hvad har det af betydning for billedet?
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Er der nogen der har fundet en kalibrerings guide til denne djævel?
Jeg har selv ledt efter det, men endnu ikke fundet noget. Hvis du - eller andre - støder på det, så er jeg også meget interesseret i at høre omkring nogle indstillinger.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu