|
Hdmi problem? |
Besvar |
Forfatter | |
BaSsE_-
Bruger Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 08:32 |
Hej Alle sammen
Jeg har et problem med min forstærker/Projektor, jeg kan ikke få billede på projektoren hvis jeg sidder og ser tv, og har tændt min HTPC, og derefter skifter til hdmi udgang 2 på forstærkeren..
Men hvis jeg skifter til Hdmi 2 og derefter tænder HTPC, kan jeg sagtens få billede på projektoren.
Kan det være noget Handshaking problem og er der nogen der har en løsning??
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad hedder dit udstyr ?
Især din forstærker, det kan være at der er nogle HDMI indstillinger du kan skrue på
|
|
BaSsE_-
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen det er en Yamaha RX-A1010 og en Optoma HD20, og så en hjemmebygget HTPC med Asrock E350-USB3
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Receiver magen til
Jeg skal ikke røre fjernbetjeningen når der skiftes mellem TV og Projektor. Det finder den selv ud af
|
|
BaSsE_-
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, du tænder bare projektoren og så skifter forstærkeren selv???
min tv skærm blinker lidt som om den skal til at skifte , men så står projektoren bare og siger No Signal. og derefter nød til at genstarter min HTPC, og så køre det..
|
|
BaSsE_-
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lige meget hvad jeg tænder så skifter Yamaha'en selv, eller også når jeg slukker en enhed.
Jeg kender ikke det bundkort som du har i din HTPC, men hvilken driver bruger du til grafik delen ? Er det den fra AsRock eller fra ATI http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Måske det kan hjælpe |
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, kom lige i tank om.
Er der ikke noget med dvale eller pauseskærm der skal frakobles
|
|
BaSsE_-
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan være det er HDMI kontrol der gør det, for jeg køre med noget der hedder openelec min HTPC, og der er dvale slået fra.. jeg prøver lige slå HDMI kontrol fra.
|
|
BaSsE_-
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |