recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken projektor til herreværelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken projektor til herreværelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2012
Sted: Kolding DK
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken projektor til herreværelse
    Sendt: 27-Juli-2012 kl. 21:05
Hej derude.
Jeg har læst lidt med i smug i et stykke tid, og har nu endelig fået taget mig sammen til at oprette en bruger.

Da jeg har købt hus med kæresten og har fået et herreværelse, vil jeg gerne have en full hd projektor til sport film og ps3.
Her er en tegning af værelset

På forhånd tak.

Redigeret af Peller - 29-Juli-2012 kl. 18:21
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 21:17
Alt er jo relativt, men det kommer jo an på pris.

Hvis du søger lidt på google efter test af modellen, så får den ikke de bedste ord med på vejen. Så min umiddelbare vurdering - den skal være billig og med en lampe uden for mange kilometer

Hvad er dit budget ?

Mangler du kun en projektor eller skal du også have lærred og lyd ?
Til top
Peller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 21:24
Jeg skal både have projektor og lærred.
Budgettet er til mellem 5 og 7 klik. kan det gøres billigere brugt, er jeg også åben for det.
Til top
Peller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 18:11

.

Redigeret af Peller - 29-Juli-2012 kl. 18:23
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu