|
DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5288 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Stod på ca 290MB, men i stedet for at slette app lavede jeg en "Fjern" som bevarer data, og ved nyt tjek efter login/åbning af app (på ikonet som stadigvæk findes) var den nu ca. 144MM Så "Fjern" svarer vel til ar tømme skraldespand (som jo også er ikonet) på en PC for at fjerne gamle - ikke slettede data?? Og ja. jeg bruger altid login på DRTV, det giver jo "Fortsæt med at se" på tværs af platforme.
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8601 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil forvente, at tvOS på samme måde som iOS selv sletter, når der er behov.
Nogle apps er værre end andre til at "svine" med cache, men systemet skulle gerne selv rydde op. |
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Online Point: 4594 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, tvOS sletter automatisk (det var faktisk med tvOS at Apple indkørte funktionen inden den kom til iOS), men det virker som om, at DRTV appen markerer disse filer som nødvendige på en eller anden måde. Måske fordi det er nogle vigtige filer, der i stedet for at blive overskrevet, oprettes på ny?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Ja det var mig. Jeg skrev om det på Flatpanels. Og jeg var ikke logget ind dengang. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4736 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan checker i hvor meget DR appen fylder på Apple TV? Jeg læste et sted at DR vil indføre tvungen login.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Online Point: 4594 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Munch: Indstillinger -> Generelt -> Lagringsplads: Find DRTV
Det virker dog som om, at hvis man tjekker med et værktøj som f.eks. iMazing, så fylder appen endnu mere.
|
|||
|
|||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det mente jeg nok at kunne huske Ja så har det vel næppe at gøre med den nye login-funktion.
|
|||
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |