recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2stk. M&K sound s150T højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2stk. M&K sound s150T højtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andersjens112 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-August-2020
Sted: København s
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersjens112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2stk. M&K sound s150T højtalere
    Sendt: 21 timer 21 minutter siden kl. 15:42
billeder ses her:

Jeg ønsker at sælge mine 2stk. M&K S150T højtalere i hvid farve i nyeste version.

Pris:13999kr.

Det spiller kanon godt og står i perfekt tilstand.
De er 3 år gammle.

Faktura medfølger naturligvis.

Årsagen til salg er at jeg vil prøve noget andet som Hifi nørd.

M&K Sound S150T Tripole® højttaleren i hvid er en fremragende løsning til at skabe en fordybende hjemmebiografoplevelse. Den kombinerer M&K Sounds patenterede Tripole®-teknologi med THX Ultra2-certificering, hvilket sikrer en unik lydoplevelse, der både er bred og præcis. Dette opnås gennem en innovativ konstruktion, hvor denne hjemmebiograf højttaler både har frontmonterede og sidemonterede drivere. Dette resulterer i en lyd, der både leveres direkte og reflekteres i rummet, hvilket skaber et dynamisk og omsluttende lydlandskab. Det gør S150T særligt velegnet som en del af et surround- eller hjemmebiografsystem, hvor den problemfrit integrerer med andre højttalere og sikrer, at lyden fremstår harmonisk uanset placering.

S150T's imponerende evne til at håndtere komplekse lydscener skyldes blandt andet dens kombination af 1" bløde dome-diskanter og 3,5" papirspulp-sideenheder, som skaber en naturlig og jævn lydgengivelse. Uanset om du ser film, spiller videospil eller lytter til musik, vil S150T Tripole® højttaleren sikre, at du oplever en klar og detaljeret lyd. Det særlige ved Tripole®-teknologien er dens evne til at forene de bedste aspekter af både dipole og monopole højttalere. Dette giver en mere omsluttende lyd, hvor man let kan skelne mellem forskellige lydelementer, mens lydbilledet forbliver naturligt.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu