recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vincent SV-236
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vincent SV-236

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 18:33
Må man spørge hvad en god pris var? Jeg overvejer selv denne model, er dog i tvivl om hvad den skal koste.
Til top
Nille44 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2012
Sted: Danmark
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nille44 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 19:54
Den "gode pris" var på 5500.-. brugt igennem DBA, men den blev solgt den dag jeg besluttede og købe den.
Har dog siden erfaret at der findes 3 versioner, eller opdateringer af modellen om du vil. 
Jeg syntes den sidste nye model (SV-237 med dac) lød rigtig godt på den demo jeg fik, så jeg måtte bare have en, så jeg købte en sprit ny til 14,000 :))

Skal indrømme at jeg ikke har et mega stort sammenlignings grundlag når det kommer til stereo forstærkere, men lyden i Vincenten er meget bedre, og langt bedre end jeg forventede, sammenlignet med lyden i min Anthem Surround.
Luxman L509X
Oppo BDP 105.
Rega P8 med Apheta 3.

LG Oled 55BX
Ultrasone Signature Pro.

Sonus Faber Olympia Novalll
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 20:38
Hej.

Tusind tak for svar. Så ved jeg hvad prisen bør ligge på. Vincent lyder nemlig rigtig godt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu