|
Vincent SV-236 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må man spørge hvad en god pris var? Jeg overvejer selv denne model, er dog i tvivl om hvad den skal koste.
|
|
Nille44
Bruger Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den "gode pris" var på 5500.-. brugt igennem DBA, men den blev solgt den dag jeg besluttede og købe den.
Har dog siden erfaret at der findes 3 versioner, eller opdateringer af modellen om du vil. Jeg syntes den sidste nye model (SV-237 med dac) lød rigtig godt på den demo jeg fik, så jeg måtte bare have en, så jeg købte en sprit ny til 14,000 :)) Skal indrømme at jeg ikke har et mega stort sammenlignings grundlag når det kommer til stereo forstærkere, men lyden i Vincenten er meget bedre, og langt bedre end jeg forventede, sammenlignet med lyden i min Anthem Surround.
|
|
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Tusind tak for svar. Så ved jeg hvad prisen bør ligge på. Vincent lyder nemlig rigtig godt. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |