|
Harman Kardon Hk 990 |
Besvar |
Forfatter | |
FiskerenJonas
Bruger Oprettet: 24-August-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-September-2012 kl. 10:30 |
Har for nyelig investeret i følgende Harman kardon Hk 990. Har I nogle erfaringer med denne? Jeg har svært ved at indstille automatisk room calibration EQ. Har kørt setup, men synes at subben forsvinder fuldstændigt fra lydbilledet ved anvendelse af EQ 1,2,3 funktionerne. Kører jeg i stedet DSP er subben meget dominerende? Findes der andre tilsvarende alternativer i samme prisklasse? Det skal siges at jeg gerne skal bruge digitale indgange samt en fornuftig udgangseffekt. Er dette i såfald et fornuftigt køb?
Mvh Jonas Jensen |
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
FiskerenJonas
Bruger Oprettet: 24-August-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har søgt frem og tilbage. Kunne bare godt tænke mig at høre fra andre som har kendskab til EzSet/EQ kalibrering og anvendelse =)
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske kan du fine noget du kan bruge her:
http://www.hometheaterhifi.com/integrated-amplifiers/integrated-amplifiers-reviews/harman-kardon-hk-990-stereo-integrated-amplifier-with-digital-room-correction-and-dual-subwoofer-bass-management-part-i/all-pages.html Det er del 1 af 3, så der er masser at gå i gang med. MVH |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |