|
Ny onkyo... |
Besvar |
Forfatter | |
guiltmachine
Ny bruger Oprettet: 23-September-2012 Sted: Randers, DK Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2012 kl. 22:35 |
Hej Recordere
Jeg står i den situation at jeg har en onkyo tx sr 606 som har et problem med at få forbindelse til xbox360 samt bærbar via hdmi. Den skal "varme op" i op mod 10 min på en tv kanal før den vil vise et billede. Dette tog førhen ganske kort tid, men med tiden er det blevet til 2-5-10 min... Jeg har haft kontakt til et servicecenter i sverige der skriver følgende: Hi Michael Probably the 606-Reciever has faulty capacitors on HDMI-PCB board. The repair-cost for this procedure would cost aprox.1800:-SEK Eftersom jeg ikke vil betale 1800 for at få det repareret, vil jeg gerne høre hvilken onkyo model der ville være en fin erstatning for min gamle... jeg vil gerne om den findes på elgiganten, da jeg får en god rabat der grundet min bror er salgsleder der :) Jeg har ikke de store krav. Den skal dog ikke være ringere end den jeg har nu Min opsætning er ganske simpel. Jeg har stereo for tiden, med 2 stk scandyna minipods. Der skal bygges ud med surround, men først om en 2-3 år grundet uddannelse (su) Prismæssigt vil jeg gerne lande på 3000-3500, men ser gerne bud over og under På forhånd tak for jeres ekspertise :O) |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at søge på youtube, der er eksempler på hvordan du løser dit hdmi problem.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har set denne video har du ikke:
http://www.youtube.com/watch?v=gj0x5S9ez5U Når/hvis du smider forstærkeren ud, så kommer jeg og griber den. Bruger nemlig ikke HDMI gennemgang og tror såmænd også godt at jeg kunne fikse den..... Klaus Klaus |
|
guiltmachine
Ny bruger Oprettet: 23-September-2012 Sted: Randers, DK Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret :) Nej, jeg har ikke set at man kan lodde det. Det er selvfølgelig en mulighed jeg lige må undersøge nærmere :) Klaus: Jeg ville nu heller ikke smide den ud, men sælge den billigt eftersom der stadig er en del andet der virker uppåklageligt :) Som det ser ud nu, tror jeg at jeg prøver det med lodning, kender en der er ferm til det :) Jeg skal nok give en update når det er gjort
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |