|
Tour de virksomhed hos Dynaudio |
Besvar |
Forfatter | |
gensplejs
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-September-2012 kl. 20:19 |
Hej.
Jeg ved ikke om det har været nævnt i forummet eller om der er det rigtige under forum (Jeg hænger kun i MCE forummet). Anyway. Lørdag den 13 oktober er der "Tour de virksomhed" i skanderborg og det betyder blandt andet at man kan komme en tur indenfor hos Dynaudio og se produktionen osv. Jeg tænkte det måske var noget for et par af jer HIFI geeks. Programmet for Dynaudio kan findes her Dynaudio Program Programmet for andre virksomheder kan findes her Generelt Program Men de er ikke specielt relevante for recorder DK brugere :-) Redigeret af gensplejs - 27-September-2012 kl. 20:20 |
|
pmalm
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet.
Kunne godt være man skulle komme lidt væk fra djævleøen den weekend
|
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder godt:) Vil prøve at høre en kammerat også tage op og kigge lidt
|
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |