recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multibrakets 100" lærred, er det fint?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multibrakets 100" lærred, er det fint?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 22:39
TOMMYBOY:
Har desværre ikke fået taget nogle billeder, da kamera er kaput... Dead Håber på at få lagt nogle ind på et senere tidspunkt. Nej, man kan ikke få alt til de penge, og har også allerede vendt mig til mig til de små fejl i overfladen... Til prisen er det super, og det skal som sagt kun fungere som en løsning ca. 1 år frem... Det bedste er alt den lys jeg har fået i billedet med det mindre billede, og bliver heller ikke så træt når jeg ser film - hvilket formentlig skyldes mindre billede = mere overskueligt.

Jeg skal nok få en masse gode timer med det nye billede i de kolde vintermåneder...

God jul til dig også Smile
Til top
martineren Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Februar-2012
Sted: danmark
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martineren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 21:01
Hvor langt sidder du fra dit lærred og er du tilfreds med din BenQ w1000?

Vh Martin

Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af martineren martineren skrev:

Hvor langt sidder du fra dit lærred og er du tilfreds med din BenQ w1000?

Vh Martin

Jeg er som udgangspunkt ganske tilfreds med kvaliteten på min projektor, og synes utvivlsomt at man får rigtig meget projektor for pengene. Jo, der findes mange projektor med bedre kontrast, sort niveau, shadow detail osv... men synes den klarer opgaven ganske fint (så længe vi taler blu ray)Smile.

Vi sidder 3.7m fra lærredet - havde tidligere 113" og det blev for stort (efter min mening) + at projektor blev lidt lyssvag når den skulle oplyse det store billede.
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 22:34
Nyt på fronten... "Fedt" pletter/striber som jeg tidligere nævnt, at jeg så en smule ved lyse scener (speciel panorering) blev jeg endelige træt af... Derfor skrev jeg til Dustin Home, som bedt mig om at tage et par billeder af fænomenent. Det lykkedes at fange et scrennshot hvor nogle af stregerne kunne anes, og vupti nu sender Multibrackets en ny dug direkte til mig Thumbs Up
Stor ros til både Multibrackets og DustinHome for deres kundeservice! Jeg er en glad mand der venter spændt (skulle ankomme indenfor de næste 2-3 uger), og håber den nye dug ikke lider af problemet... Nærmere info tilgårWink  
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2011
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 23:17
God update der Jonas. Glæder mig til at læse mere når du har modtaget den nye dug.
Og held og lykke med den denne gang så.
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 20:01
Så fik jeg smidt den nye dug op, og den er heldigvis uden de føromtalte fedtpletter! Nåede lige at se lidt film i går, og det hele fungere bare rigtig godt Smile Er en glad mand
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu