|
problemer med epson tw5900 |
Besvar |
Forfatter | |
madmax83
Ny bruger Oprettet: 06-April-2012 Sted: køge Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2012 kl. 00:05 |
Vil lige høre folk herinde om de har haft nogen problemer med deres projektor. Jeg er har fået byttet min 2 gange inde for en måned, og kan nu konstatere at de nye (altså nr 3 projektor) også har fejl. Så den også skal byttes. Den første der virkede hdmi port 2 ikk, den tændte og slukkede og der var flimmer på. Og efter 18 timer slukkede den så og lyste rødt i alle lamper. Nr 2 projekter havde en mekanisk fejl så den lyste en grøn streg på væggen. Og nu nr 3 har samme fejl som nr 1, altså hdmi 2 virker ikke. Så det er vel bare et spørgsmål om tid før den også ryger. Kan man virkelig være så heldig at få hele 3 projektor som har fejl??? Det er min første hjemme biograf så har glædet mig som en lille barn, men må indrømme at jeg nu synes det er lidt øv. Nå men god påske til alle..
Mvh jakob |
|
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv en tw5900 og super glad for mig og der har heldigvis ikke været nogen problemer med den end til videre.
|
|
madmax83
Ny bruger Oprettet: 06-April-2012 Sted: køge Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rart at vide der findes nogen der virker :) Fik set en film idag, og lagde mærke til en blå plet i højre side af lærredet. Så endnu en fejl.. Det er sku lidt vildt..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |