recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdmi switch til 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdmi switch til 3D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Harder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Harder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hdmi switch til 3D
    Sendt: 11-April-2012 kl. 22:19
Hej
Findes der en billig hdmi switch der virker til 3D? Har lige købt en epson tw6000 og har en del ting der skal sluttes til.
Med venlig hilsen

Claus Harder
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 07:27
Sjovt

Jeg leder efter nøjagtig det samme.

Jeg overvejer at skifte min forstærker ud og derved opnå mine HDMI porte, men en switch ville bestemt være en billigere løsning :)

Der er mange switche derude, men ingen nævner noget om 3D eller HDMI 1.4 (vel det samme)

http://www.av-cables.dk/hdmi-switch/?gclid=CILtgbzJrq8CFcMXzQodRxJ1og
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 07:33
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 07:39
Kanon, tak Jetex

Jeg kan godt se at de skriver 3D support, men samtidig skriver de: HDMI 1.3 kompatibel, skal der ikke stå HDMI 1.4 for at man har rigtig 3D support?

Jeg ved heller ikke helt om en switch er nok til mig ... hmmz:

Jeg ønsker at sætte projektor og tv til. Derudover vil jeg tilkoble fx Media Center, PS3, Wii og diverse andre bokse. Jeg ønsker et setup hvor jeg kan koble alle bokse på henholdsvis TV og Projektor uden at skulle bytte kabler rundt. Er det en switch jeg her mangler?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 14:48
Lige for at afslutte dette:

Jeg mangler en HDMI switch OG en HDMI splitter. Så i bund og grund er løsningen en ny forstærker med disse ting integredede. En HDMI switch/splitter er temmelig dyr
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu