|
Hdmi switch til 3D |
Besvar |
Forfatter | |
Harder
Bruger Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2012 kl. 22:19 |
Hej
Findes der en billig hdmi switch der virker til 3D? Har lige købt en epson tw6000 og har en del ting der skal sluttes til. |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjovt
Jeg leder efter nøjagtig det samme. Jeg overvejer at skifte min forstærker ud og derved opnå mine HDMI porte, men en switch ville bestemt være en billigere løsning :) Der er mange switche derude, men ingen nævner noget om 3D eller HDMI 1.4 (vel det samme) http://www.av-cables.dk/hdmi-switch/?gclid=CILtgbzJrq8CFcMXzQodRxJ1og |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_switch/kounig_high_speed_hdmi_switch_2_vejs_3258_da.html
Her står der, at enheden har 3D support.
Denne yder også 3D support
Redigeret af JeTex - 12-April-2012 kl. 07:35 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kanon, tak Jetex
Jeg kan godt se at de skriver 3D support, men samtidig skriver de: HDMI 1.3 kompatibel, skal der ikke stå HDMI 1.4 for at man har rigtig 3D support? Jeg ved heller ikke helt om en switch er nok til mig ... hmmz: Jeg ønsker at sætte projektor og tv til. Derudover vil jeg tilkoble fx Media Center, PS3, Wii og diverse andre bokse. Jeg ønsker et setup hvor jeg kan koble alle bokse på henholdsvis TV og Projektor uden at skulle bytte kabler rundt. Er det en switch jeg her mangler? |
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
Lige for at afslutte dette:
Jeg mangler en HDMI switch OG en HDMI splitter. Så i bund og grund er løsningen en ny forstærker med disse ting integredede. En HDMI switch/splitter er temmelig dyr |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |