|
Rullelærred i budgetklassen? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg har haft et grandview. Det var efter mine begreber tæt på ubrugeligt. Jeg fik byttet det og nummer to var lige sådan, så det røg også tilbage. De to jeg havde hjemme led i den grad af glimmer og hotspotting. Der er en tråd om det her på recordere: Der er andre der synes grandview er fine nok, men jeg vil ikke anbefale det baseret på mine erfaringer. Jeg købte i øvrigt grandview netop fordi de han relativt langt drop. Det er ikke let at finde noget tilsvarende til billige penge. MVH
|
||
jonas47
Bruger Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for hjælpen tvkartoffel! Med det indlæg bevæger jeg mig da langt udenom den Grandview model... Dog synes jeg stadig det grå rullelærred fra England virker fristende!
Redigeret af jonas47 - 25-Juni-2012 kl. 15:56 |
||
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køre lige pt med det Engelske lærrede i 120"
Har haf det i ca 3 måneder, det er brugt næsten hver dag og derer ingen problemer med buler endnu. Der er en smule " glimmer"i overfladen på lærredet, ikke noget som jeg syntes er værre end så mange grå lærreder med en smule gain, men det er der. Vil sige at lærredet, til prisen, er rigtigt godt og et gansk fornuftigt køb :) |
||
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for indlæg Denner Er det glimmer effekt der forekommer ved lyse scener, og er det til at leve med?
|
||
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
JA men det er minimalt og jeg vil mene at man skal kigge specifikt efter det for at blive irreteret over det og det er bestemt ikke mere end mange andre grå lærreder, som koster en del mere end det ommtalte....
Min kone kan overhovedet ikke se det og er et stort spørgsmålstegn når jeg snakker om det, så det er minimalt :)
|
||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er faktisk glad for mit hivilux, ingen grimme overraskelser
lærred til under 100 eur så skal der lidt forsendelse oveni.
Mit er dog tab tension (og Gain 1.0), men har ingen farveskift eller glitter eller andet i lærred, og motor og mit TAB fungere perfekt.
Det stinker den første uge, men så er det ovre.
45 euro mere så har du et MOTOR lærred så er du fri for at skulle rejse dig op
Redigeret af Rasmusdc - 28-Juni-2012 kl. 14:13 |
||
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder jo ikke ligefrem alarmerende så. Er du risiko for ekstra told når det nu sendes fra England?
|
||
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for indlæg og link, men efter at have læst den anden tråd med Hivilux som er linket tidligere virker det til at være lidt spil i lotteri - enten får man et rigtig fint lærred som dig, eller også bøvler man både med glimmer overflade og hotspotting... P.S. Super fed bio du har
|
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ingen told fra England af. Jeg synes ikke jeg har lagt mærke til noget glimmer på mit, men skal da prøve kigge efter det næste gang vi bruger projektoren. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mht. til told Køber ikke meget fra udlandet Tyskland er det vildeste jeg har købt anlæg fra Hvis du ikke ser det, så lad hellere vær med at kigge efter fejl! Der er ingen vej tilbage. Hvis man først ser sådan noget, så bruger man mere tid på at irretere sig over de små fejl end fokus på det man før var så glad for
|
||
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu glæder jeg mig bare til august hvor det hele skal bestilles og sættes op!
|
||
dragonbook
Junior bruger Oprettet: 26-Marts-2010 Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor på siden ser du dette? Overvejer at købe denne hvis der ikke kommer 99 euro i fragt oveni: |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |