recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Økonomisk Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Økonomisk Projektor

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 19:57
jeg havde en hd65 som jeg solgte for noget tid siden. det er en ganske udmærket projektor. for et ½ år siden da jeg solgte min fik jeg 2000 for den. Jeg vil anbefale dig at starte med en i det prisleje så du ved om projektor er noget for dig. Det er ikke altid man gider til at mørklægge og så videre.

Du skal selvfølgelig være opmærksom hvor mange timer den har kørt på pæren, pærerne er dyre at få skiftet. Du skal måske overveje at bruge lidt af dit budget på et lærred, da man godt kan blive lidt træt af at en hel væg skal holdes fri for billeder og plakater. 
Jeg har selv rullelærred som jeg trækker ned foran vinduet så det hjælper lid med mørklægningen.

Hdmi kabel skal du også bruge penge på. køb bare det billigste du kan finde. eventuelt i harald nyborg eller hos av-cables.dk.

god vind med projektet
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Faurholdt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2012
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Faurholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 16:43
Hej igen, undskyld for det sene svar har lige været en tur i Norge uden internetadgang Tongue.. Jeg er kommet frem til at jeg køber en HD67N. Tak for alle svarene Smile.

Faurholdt

Redigeret af Faurholdt - 22-Juli-2012 kl. 16:44
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu