|
Hivilux montering |
Besvar |
Forfatter | |
Mayol
Bruger Oprettet: 18-Februar-2008 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-April-2012 kl. 13:57 |
Jeg er ved at installere et Hivilux lærred som jeg har haft liggende et stykke tid. I kassen finder jeg kun lærred og en lille kasse med fjernbetjening og beslag. Ingen vejledning og intet særligt værktøj, som det ser ud som om man skal bruge når man kigger på deres hjemmeside
Mig spørgsmål er om nogen ligger inde med en monterings- og justeringsvejledning de kan scanne og sende? eller alternativt kort forklare hvorledes lærredet justeres, da det umiddelbrt ser ret lige ud at montere det med det to beslag..... jeg kan se at andre snakker om justerings"knapper" m.v. m
|
|
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en, men kan først få scannet og sendt onsdag morgen.
Mht justering af lærredet...jeg skrev til dem da jeg havde problemer med at få strukket det ud så de forskellige krøller kom helt væk. De sendte mig dette billede: http://img826.imageshack.us/edit_preview.php?l=img826/6026/pictureshowingtensioned.jpg&action=rotate Det hjalp, men der kom krøller igen da jeg havde rullet lærredet op og ned igen :-( Nu har jeg opgivet og lever med det. Håber ikke du har samme problemer... Jeg skal nok lige få scannet den fætter ind og sendt til dig ASAP :-) Redigeret af Andy666 - 30-April-2012 kl. 11:17 |
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
Mayol
Bruger Oprettet: 18-Februar-2008 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super. Mange tak for svar... hvis det er for bøvlet med scanning så vent lidt. Jeg prøver at bede John Lin om at sende en pdf-fil hvis han har det.
|
|
KillBoxOne
Bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
har selv et 120" hængende - der er minimal krøller på det, og jeg lever fint med det, hvis du kan skaffe PDF eller andet, så smid en PM, så scanner jeg min vejledning
Du skulle gerne have 2 stk. plastik-umbrako værktøj (mener de er gule) de er til at justere lærred med, både autostop og tension -
|
|
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
|
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå jeg kan ski ikke lige finde min vejledning.
KillBoxOne kan du scanne din ind? :-)
Og hvordan gør man mht Autostop? Det har jeg aldrig rigtig fundet ud af
Redigeret af Andy666 - 29-Maj-2012 kl. 09:03 |
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
DanniS
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg fik mit havde kassen været åben, men det var kun fordi han havde pakket det om sagde han. Det var monteret forkert inden i så jeg selv måtte vende det rundt, så jeg kunne komme til justeringskruerne. Det hænger så også en cm længere nede i højre side, når det er rullet ud, og det bølger også nede i venstre hjørne. Jeg købte mit som sale, og spurgte og det var demo, men det var det ikke hmmm.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |