recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hivilux montering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hivilux montering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mayol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mayol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hivilux montering
    Sendt: 28-April-2012 kl. 13:57
Jeg er ved at installere et Hivilux lærred som jeg har haft liggende et stykke tid. I kassen finder jeg kun lærred og en lille kasse med fjernbetjening og beslag. Ingen vejledning og intet særligt værktøj, som det ser ud som om man skal bruge når man kigger på deres hjemmeside

Mig spørgsmål er om nogen ligger inde med en monterings- og justeringsvejledning de kan scanne og sende? eller alternativt kort forklare hvorledes lærredet justeres, da det umiddelbrt ser ret lige ud at montere det med det to beslag..... jeg kan se at andre snakker om justerings"knapper" m.v. m
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 11:16
Jeg har en, men kan først få scannet og sendt onsdag morgen.

Mht justering af lærredet...jeg skrev til dem da jeg havde problemer med at få strukket det ud så de forskellige krøller kom helt væk. De sendte mig dette billede:

Det hjalp, men der kom krøller igen da jeg havde rullet lærredet op og ned igen :-(
Nu har jeg opgivet og lever med det. Håber ikke du har samme problemer...

Jeg skal nok lige få scannet den fætter ind og sendt til dig ASAP :-)

Redigeret af Andy666 - 30-April-2012 kl. 11:17
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
Mayol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2008
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mayol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 13:22
Super. Mange tak for svar... hvis det er for bøvlet med scanning så vent lidt. Jeg prøver at bede John Lin om at sende en pdf-fil hvis han har det.
Til top
KillBoxOne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KillBoxOne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 21:44
har selv et 120" hængende - der er minimal krøller på det, og jeg lever fint med det, hvis du kan skaffe PDF eller andet, så smid en PM, så scanner jeg min vejledning
Du skulle gerne have 2 stk. plastik-umbrako værktøj (mener de er gule) de er til at justere lærred med, både autostop og tension -

Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120"
Panasonic DMP-BDT 110
Onkyo NX-NR609
DALI Concept 8 DALI Concept CT
DALI Concept 2 DALI IKON SUB
Harmony One
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 06:41
Nå jeg kan ski ikke lige finde min vejledning.
KillBoxOne kan du scanne din ind? :-)

Og hvordan gør man mht Autostop? Det har jeg aldrig rigtig fundet ud af

Redigeret af Andy666 - 29-Maj-2012 kl. 09:03
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
DanniS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanniS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Mayol Mayol skrev:

Jeg er ved at installere et Hivilux lærred som jeg har haft liggende et stykke tid. I kassen finder jeg kun lærred og en lille kasse med fjernbetjening og beslag. Ingen vejledning og intet særligt værktøj, som det ser ud som om man skal bruge når man kigger på deres hjemmeside

Mig spørgsmål er om nogen ligger inde med en monterings- og justeringsvejledning de kan scanne og sende? eller alternativt kort forklare hvorledes lærredet justeres, da det umiddelbrt ser ret lige ud at montere det med det to beslag..... jeg kan se at andre snakker om justerings"knapper" m.v. m

Da jeg fik mit havde kassen været åben, men det var kun fordi han havde pakket det om sagde han. Det var monteret forkert inden i så jeg selv måtte vende det rundt, så jeg kunne komme til justeringskruerne. Det hænger så også en cm længere nede i højre side, når det er rullet ud, og det bølger også nede i venstre hjørne. Jeg købte mit som sale, og spurgte og det var demo, men det var det ikke hmmm.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu