recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klar til 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klar til 3D

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

PS3 kan iøvrigt afspille i 3D.

Det var lækkert godt, så skal den da ikke skiftes.

Jeg var i Hi-Fi Klubben og se noget 3D på sådan en optoma HD33 i går. Billedmæssigt fungerede det rigtig fint og giver den samme flotte dybde i billedet som jeg rigtig godt kan lide. Jeg kan herudover godt følge, når folk siger at der gerne skal mørklægges helt. Ikke fordi det ødelægger 3D effekten, men der kom lidt lys ind i brillerne bagfra og det var ret irrriterende.
Så nu vil jeg seriøst overveje at finde en 3D projektor.
Jeg har hørt nogen sige, at man kan få kvalme af de aktive 3D briller, er der nogen her som har oplevet dette?
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 09:28
Ja, på LED tv har jeg. Dog aldrig på plasma skærme eller projektor.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Ja, på LED tv har jeg. Dog aldrig på plasma skærme eller projektor.
Altså kvalme mener du?
Har du selv et tv hvor du ser 3D?
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 22:30
Jeg mener ikke at PS3'en kan smide HD lyd ud ved 3D.. Måske ikke helt uvæsentligt for een med dit setup?!
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Jeg mener ikke at PS3'en kan smide HD lyd ud ved 3D.. Måske ikke helt uvæsentligt for een med dit setup?!

Jo med firmware 3.70 er DTS-HD understøttet ved 3D, dog mangler Dolby True-HD endnu. Men skulle komme ved senere firmware.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 16:14
Du skal nok også opgradere HDMI kablet til HDMI 1,4 :)
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 17:05
iron man lige for at supplere, så var jeg os i horsens og se filmen i 3D Level 7, er du svimmel en fed oplevelse.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

iron man lige for at supplere, så var jeg os i horsens og se filmen i 3D Level 7, er du svimmel en fed oplevelse.
Jeg har gjort det et par gange, selvom den ligger 1 time væk. Jeg synes i det hele taget at salen er fed :)
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2012 kl. 06:34
bor heldigvis kun 5 minutter væk :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu