recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Benq MW811ST til salg :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Benq MW811ST til salg :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KræsenKoala13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KræsenKoala13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Benq MW811ST til salg :)
    Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:26
Hejsa allesammen :)jeg er blevet den ærgelige ejer af en Benq MW811ST projektor som jeg desværre ikke har nogen nytte af længere og gerne vil af med, den er købt for Ca. 4 måneder siden for 8.689 og har været brugt omkring 10 gange siden til film og fodbold. Problemet er bare at jeg i mit seneste flytte-tumult har mistet strømkablet og det stik der bruges til at Connecte med computeren/tvboxen. Derfor håber jeg lidt på en aftager her på hjemmesiden. Har ledt efter kvitteringen i snart 2 uger og er bange for den også er mistet, Men kan oplyse den er købt på www.Computersalg.dk Prisen kan diskuteres hvis folk viser sig at være interesseret men vi starter på 4000 og så må folk ligge lidt feedback på det :)

Hilsen den KræsneKoala
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:28
Forkert forum. Bør rykkes til "Køb og Salg".
Til top
KræsenKoala13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2012
Sted: København
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KræsenKoala13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:34
Undskyld er ny på forummet :) Sorry guys
Til top
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2007
Sted: Denmark
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcoop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 18:45
Hej.
Kan du ikke bare finde de kabler du mangler, evt. her: http://www.av-cables.dk/
Så har du lige sparet tabet for at sælge projektoren + du kan se film på storskærm igen
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 15:57
Hvis du logger ind med e-mail og password oppe i venstre hjørne på computersalg.dk kan du gå ind under "min side" -> "mine ordrer" -> "download faktura" og således blev du indehavende af kvittering :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu