|
Lærred til ew3200 |
Besvar |
Forfatter | |
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 19:33 |
Hej
Jeg påtænker at købe en Epson eh-tw3200 og kombinere den med et gråt 110" lærred, da min stue har hvide vægge og lofter(ja, konen bestemmer). Projektoren kommer til at hænge tættest muligt for at opnå 110"(ca. 350 cm). Vinduerne kan dækkes af mørkelægningsgardiner. Mit spørgsmål er så: Er der lys nok i tw3200 til et gråt lærred i den størrelse?? Hvis jeg vælger et gråt lærred, er det så muligt at bruge projektoren hvis vinduerne ikke er dækket? Jeg har prøvet en 3200 på mine hvide glasvævsvægge. Er der stor forskel på et lærred og vægge?? Thomas
Redigeret af Thomas K - 16-Juni-2012 kl. 21:25 |
|
---------------------
Thomas K |
|
Copyright
Bruger Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en verden til forskel fra væg til lærred. Brugte selv væggen en uges tid inden jeg fik sat et billigt 900,— kr. Optoma 92" lærred op, og det er meget bedre. Jeg købte det som pakke løsning med tw3200 hos pixmania til 6900,— for 9 md siden og har ingen problemer med det.
Selv med hvide vægge, hvidt loft og lyse gulve, er det fint sort niveau. Bedst om aftenen med cinema indstilling og om dagen dagligstue indstillingen. |
|
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |