recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mærkeligt libratone lounge problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mærkeligt libratone lounge problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tomsss Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tomsss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mærkeligt libratone lounge problem
    Sendt: 22-August-2012 kl. 20:50
Har for nyligt købt en libratone lounge enhed. Dejlig højttaler, men jeg har en noget underligt problem: I starten stod den på gulvet, og kørte upåklageligt med Airplay. Efter jeg hængte den op på væggen - 1/2 meter over hvor den stod før, hopper den konstant af netværket når jeg sender musik til den med Airplay. Har lige sat den ned på gulvet igen, og så kører den perfekt igen... Nogen forslag til en forklaring?
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 23:17
Se dig omkring - trådløse telefoner, mobiler til opladning eller andre større elektriske apparater i nærheden (eller på den anden side af væggen) kan gøre forskellen. Prøv også at rykke lidt på din trådløse router.
Til top
tomsss Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tomsss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 07:27
Tak for forslaget, men det var allerede checket. Der eneste der gør en forskel er om den står på gulvet eller hænger 1/2 meter oven over.
clueless
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu