|
Fjernbetj. til Beomaster 2000 ? |
Besvar |
Forfatter | |
Rehof
Junior bruger Oprettet: 27-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-September-2012 kl. 09:41 |
Jeg har fået en gammel radio fra B&O Beomaster 2000 Type 2911. Den passer perfekt i mit hobbyrum, men kan man i det hele taget få en fjernbetjening til den, og hvis ja hvilken en passer ?
Jeg får den først hentet sidst i næste uge, så jeg tænkte om mine alm. gamle højtalere ( jamo ) kan bruges til den, eller jeg skal have nogle B&O højtalere ? Beklager hvis mine spørgsmål er "åbenlyse" men jeg har aldrig før haft B&Oi nogen form, så derfor spørgsmålene her, efter jeg ikke kunne finde svar på dem på Google... Tak Rehof |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan ikke fjernbetjenes, til gengæld kan du slutte almindelige passive højttalere (som dine Jamo) til.
Klaus |
|
Rehof
Junior bruger Oprettet: 27-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super, rigtig mange tak for det hurtige svar...
Rehof |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ren nostalgi.
Mit andet B&O-anlæg efter Beosystem 4600, før jeg skiftede til Beomaster 3000 (der kan fjernbetjenes, ellers som din Beomaster 2000) og senere bl.a. Beosystem 5000/6500 og Beosound Ouverture. Men ok. Det var jo også dengang, B&O var lidt lettere at komme til. Der imellem havde jeg også brugte Beosystem 6000/8000 anlæg fra tid til anden, som var det første B&O-anlæg, jeg lagde mine øjne på, så det har jeg haft et særligt forhold til, siden jeg som teenager så det ved en klassekammerat. Mvh. Jørgensen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |