|
Surround reciever eller effektforstærker med D/A? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bo_S
Ny bruger Oprettet: 07-Oktober-2012 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et budget på en 5-7000kr ville være rigtigt rart. Men som sagt, er jeg også villig til at diske lidt mere ud for noget lækkert.
Mere end 15.000kr bliver jeg dog nok for nærrig til at give, næsten uanset hvad man kan få for pengene:-) |
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
En bekendt købte for et par år siden den gamle Xtz og havde den med hjem til mig og jeg havde dengang et sæt Elac fs 207A og den lød faktisk rigtigt godt på dem,har siden hørt den mange gange hjemme hos ham på hans Monitor audio Gs20 og der lød den også godt.Han er siden gået over til surround men taler tit om hvor meget bedre i stereo den var sammenlignet med den Anthem mx500 har har nu.Der er også en anden mullighed som også lyder godt til ret små penge nemlig Advance Max 450 som fåes hos Sun Audio i Aalborg til 6000 kr den lyder også af meget mere end prisen antyder og der er nogen der siger at det faktisk er en Emotiva i et andet kabinet og den har et fedt design :) http://sunaudio.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=76&Itemid=161
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
helljohn
Funktioner
Tak(0)
|
Eller denne brugte H/K http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=229574
|
|
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et velspillende alternativ kunne være denne:
Den fåes til ca. 3.500,- Til ca. 9.000,- M.v.h.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og ellers er der jo mulighed for at købe en god integreret forstærker, til 4-5.000,- og så smide en god løs DAC på, til et par tusinde....
M.v.h.
|
|
helljohn
Funktioner
Tak(0)
|
denne så kan du senere opgradere til surround,og så er du i high end klassen til små penge taget i betragtning at den kostede 35 k da den kom http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=1565
|
|
|
|
Bo_S
Funktioner
Tak(0)
|
Tja - Lexicon'en virker som et godt tilbud. Folk er dog ikke ubegrænset begejstrede på tests. Umiddelbart er det en uddateret Harman-Kardon med en anden strømforsyning.
Lige pt ligger valget på enten XTZ'en eller Advance Audio MAX 450, samtidig holder jeg øje på den blå avis og ser om der dukker noget op:-) |
|
helljohn
Funktioner
Tak(0)
|
He he ja men den H/K som den Lexicon er baseret på kostede 20 k og jeg havde en sådan og den var faktisk rigtigt god.
|
|
|
|
Bo_S
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænker da heller ikke den er dårlig:-) Min tanke var bare at 10.000 måske kunne være bedre lagt et andet sted da jeg ikke er specielt interesseret i surround-delen:-) Det var bestemt ikke for at rynke næsen af hverken forslaget eller tilbuddet:-)
|
|
helljohn
Funktioner
Tak(0)
|
den Xtz lyder ikke dårligt
|
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |