|
Hjælp til musik i dum tvstue! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes faktisk at jeg gav dig et godt råd...... Klaus |
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med at vende sofaen 90 grader og placere fjernsynet ved væggen og et par højtalere på hver side? Baghøjtalere kan så monteres som lofthøjtalere.
|
|
sbfp
Ny bruger Oprettet: 28-Oktober-2011 Sted: none Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rigtig godt forslag omkring at vende sofa'en. Men det går bare ikke rigtig i forhold til at skulle kunne komme ind og ud af terasse døren. Havde stuen været en meter bredere, så var det gået fint. Men det er den desværre bare ikke.
Jeg har overvejet en løsning som skitseret herunder. de blå klodser er loft/vægthægte højtalere, den ved tv'et skal fungere som center. Den grønne klods er en sub. Til overstående løsning har jeg kigget på følgende løsninger: DALI FAZON SAT 2.1 HØJTTALERSYSTEM eller B&W M-1 2.1 HØJTTALERSYSTEM eventuelt suppleret med en center i samme serie (højtaleren ved tv'et) Hvad ville I mene om sådan et setup?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Højre/venstre højttalere er for langt "tilbage" i forhold til center.
Klaus |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |