|
Meget billig tysk HD+ tv næste år |
Besvar |
Forfatter | |
Maky
Junior bruger Oprettet: 12-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Emne: Meget billig tysk HD+ tv næste år Sendt: 04-August-2009 kl. 18:29 |
Mens vi i Danmark har tårnhøje priser på kabel og sattelit tv har man i Tyskland valgt en meget bedre løsning. Hvis man ønskerat modtage HD+
kanaler som starter med at blive udsendt fra 4 kvartal 2009 (forløbig RTL,Sat1,Pro 7, Vox og kabel 1) så kræver det en HD+ sattelit receiver. Det første år er gratis og derefter forventes et gebyr på ca 50 euro om ÅRET. Mon det ikke kræver en tysk adresse?. Læs mere nedenfor http://www.hdtv-pro.de/hdtv-sender/hd-plus-preis-liegt-vermu tlich-bei-450-euro-im-monat-2564.html |
|
humsat
Ny bruger Oprettet: 09-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 21-September-2009 kl. 07:06 |
hej :)
HD+ kommer til at tage røven på dig. De kan bestemme om du må optage, hvor,længe du må gemme det, at du ikke kan spole forbi reklamer, tidsforskydning og meget meget mere. |
|
regards humsat
PeterPan Team |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8602 |
Sendt: 21-September-2009 kl. 07:20 |
I bund og grund skal man betale 375,- om året for at se HD udgaver af kanaler der i forvejen er gratis.
|
|
humsat
Ny bruger Oprettet: 09-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 22-September-2009 kl. 15:33 |
hej :)
jeg har skrevet en tråd på digsat hvor jeg har samlet al info jeg kunne finde om emnet. Boykot hd+/CI+ |
|
regards humsat
PeterPan Team |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |